Desperate Houswives

Nu är jag arg! FEM nynazister misshandlade ett gaypar i mariatoget!! Kastade nästan majas mobil i marken...
Demonstrationer here i come!

Idag ska jag först öva till ett ANNAT luciatåg (blev tillfrågad av min gamla musiklärare) och sen träffa maja (andra maja) för att få in mer franska i hjärnan!! :)
Nu är det resrurs...igen. Ska ha matteprov på måndag så måste plugga till det.
Igår var årets sista desperate houswives avsnitt. Vill att Mike och Susan ska bli tillsammans igen. Han är så himla söt!
Igår var jag hemma hos Saskia och skrålade "woah woah woah woah waterloo" på singstar som hon vann i lördags på t-centralen grattis!
Blev även klar med min halsduk igår! :p den är jättemysig fast lite kort. Hoppas den töjer sig.



hej då blogg, hej matte! //e

Kommentarer
Postat av: saskia

Ahh, tack gumman! Puss pa dig!

2008-12-12 @ 23:56:31
URL: http://blandgrynet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0