Rött nagellack

Gjorde två kap igår och idag. Igår köpte jag Damernas värld (skratta inte) för man fick en eyliner från face och jag behövde en så det var bra. Den var värd 240 nånting!. Idag köpte jag Brittiska GLAMOUR där man fick ett rött nagellack med :) jättefint!
Kom precis hem från franskan och det gick jättebra och var trevligt!
Luciaövningen gick också bra. Maja (franska) ville gå luciatåg för hon gjorde det i Paris när hon gick i svenska skolan. Hahah fransmännen måste tyckt att det var helt knäppt! människor i nattlinnen som står och sjunger på svenska!
Så jag erbjöd henne nyss en plats som lucia för då behöver man inte kunna alla låtar så kan hon sjunga med på det hon kan :) bra va ?
På tåget idag på väg hem var det jättekul! Först satt två jättesöta fransmän i min ålder och lekte det där när man ska slå varandra på händerna och den ena sa hela tiden "merd"!
Sen är det en kille som sitter med sina kompisar och spelar jättehög musik på mobilen när en tjej i 25-årsåldern kommer fram och säger att det är väldigt störande. Han börjar då babbla på om att han är punkare och att han gillar att provecera folk och skiter i vad dom tycker. Först blir jag jättearg och var nära på att gå fram och be honom hålla käften men gör inte det. Sen säger han att han brukar sitta och ropa ziieg heil bara för att irritera och att han driver med nynazister och vänstermänniskor. Sen säger han att han är jude och vänster och punkare och då börja jag skratta, han verka helt förvirrad :p Tjejen lekte psykolog och sånt och han bara provocera...

Nu lite le musique


Gonatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0