Vem önskar sig en stubbe i julklapp?

Inte jag iaf. Har haft träslöjd där vi ska konstruera en abststrakt "stubbe". Min ser ut som konst från Afrika med två ben. Lägger ut en bild när den är klar om den blir lyckad. Funderar även på vem som skulle uppskatta lite stubbkonst till julen...? Min syrra Liv går på konstskola så kanske men det skulle inte kännas okej att ge bort en stor träbit så kanske lägger ner den idén!
Hade naturgeografiprov imorse som gick helt okej om jag tävlar med mig själv.
En rolig sak är att jag kommer få se på desperate houswives på tisdag och nästa tisdag för jag flyttade till pappa igår (mamma vägrar skaffa kanaler på teven, så vi har massa filmer ist men det blir mest massa gitarrspelande och stickande).
Vi ska öva på ett lucicatåg nu så måste kila.

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0